obsah
|
zápatí
město Horažďovice
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka a instalace koncových zařízení projektu Pořízení a rozšíření informačních systémů MěÚ Horažďovice - část A
»
Dodávka a instalace koncových zařízení projektu Pořízení a rozšíření informačních systémů MěÚ Horažďovice - část C
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka a instalace koncových zařízení projektu Pořízení a rozšíření informačních systémů MěÚ Horažďovice - část C
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je pořízení koncových zařízení projektu „Pořízení a rozšíření informačních systémů MěÚ Horažďovice“ podpořeného z Integrovaného regionálního operačního programu, reg. č. projektu: CZ.06.3.05/0.0/0.0/16_044/0002799,
část C: spočívající v dodávce a instalaci 2 ks Elektronických úředních desek včetně dokumentace.
Podrobnosti předmětu plnění jsou uvedeny v technické specifikaci, která je přílohou výzvy. Dodávka musí splňovat požadavky zadavatele uvedené v této příloze.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky jako celku je 1.618.380 Kč bez DPH, z toho
Část A (server+diskové pole) – 983.225 Kč bez DPH,
Část B (multifunkční zařízení + PC) – 67.155 Kč bez DPH
Část C (elektronická úřední deska) – 568.000 Kč bez DPH
Část A a B není předmětem této výzvy a tohoto plnění.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Mírové náměstí 1
34101 Horažďovice
Kontakt:
Jitka Vokatá
e-mail: zakazky@muhorazdovice.cz
tel: 371 430 573
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu - uzavřená výzva
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
09.08.2017 09:00
Datum zahájení:
04.07.2017 09:25
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © město Horažďovice
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software